TŪRISMA BIZNESS | Pētījumi & Statistika

50% Latvijas iedzīvotāju plāno vai jau ir uzsākuši saldēt ogas

Salīdzinoši visbiežāk (50%) Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem ir norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši saldēt ogas. To atklāj pētījumu kompānijas TNS” jūlija vidū veiktais pētījums.

Salīdzinoši bieži iedzīvotāji norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši gatavot ievārījumus (40%), konservēt dārzeņus (30%) un vākt zāļu tējas (26%).

Salīdzinoši retāk iedzīvotāji norādījuši, ka šogad plāno vai jau ir uzsākuši spiest un konservēt sulas (22%), konservēt augļus/ogas (20%) un konservēt/kaltēt sēnes (17%). Savukārt ko citu konservēt plāno vai jau ir uzsākuši 1% iedzīvotāju.

Ceturtā daļa (27%) iedzīvotāju norādījuši, ka šogad neplāno/nav uzsākuši neko no minētā.

2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.


Trešā daļa (35%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad ir apmeklējuši vai plāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu. No tiem desmitā daļa (9%) iedzīvotāju šogad jau ir apmeklējuši un plāno apmeklēt vēl kādu mūzikas festivālu, 6% iedzīvotāju šogad ir apmeklējuši, bet vairs neplāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu un 20% iedzīvotāju šogad vēl nav apmeklējuši, bet plāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu.

64% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad nav apmeklējuši un neplāno apmeklēt kādu mūzikas festivālu.

1% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.


Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija TNS laikā no 2016. gada 19. līdz 21. jūlijam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 855 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

 

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

 

 

Par TNS

TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 27.04.2024 - 24.05.2024 KANDAVAS PILSĒTAS SVĒTKI Tukuma TIC
24.,25.MAIJĀ KANDAVAS PILSĒTAS SVĒTKI 2024 "KARNEVĀLS KANDAVĀ". | Skatīt vairāk
Latvija
Mūsdienu Latvijas garšas. Gardēžu pasākums Viesistaba
Visas vasaras garumā, katru trešdienu gardēžu pasākumi angļu valodā. Gatavo kopā ar šefpavāru Mūsdienu Latvijas garšas. Gan individuāliem viesiem, | Skatīt vairāk
79 EUR
Ar vilcienu uz Gulbeni Gulbenes novada TIC
Kāp vilcienā un dodies uz Vidzemes ziemeļaustrumiem – uz Gulbeni, kur sagaidīs aizrautīgi tūrisma speciālisti un uzņēmēji, ļaujot izbaudīt | Skatīt vairāk
"Ragakrasts"  brīvdienu mājas Mērsragā Tukuma TIC
Ģimenēm ar bērniem draudzīgas, gaumīgas, labiekārtotas mājiņas Mērsragā www.ragakrasts.lv | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.41593194sec.